Internet i les agències de notícies: el cas de l’ACN (Agència Catalana de Notícies)

dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Diez Bosch, Miriam
dc.contributor.author
Sala Costa, Judith
dc.date.accessioned
2010-11-22T16:32:03Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:44:05Z
dc.date.available
2010-11-22T16:32:03Z
dc.date.available
2024-10-02T07:44:05Z
dc.date.created
2010
dc.date.issued
2010-11-22T16:32:03Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/96596
dc.description.abstract
L’entorn canviant d’internet ha significat una transformació en la forma de distribució de la informació de les agències de notícies. L’ACN, una agència jove, amb només deu anys d’història, ha fet del teletreball, el multiformat, les noves tecnologies i la polivalència les seves raons de ser.
cat
dc.format.extent
63 p.
dc.format.extent
474402 bytes
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.language.iso
cat
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
dc.subject.other
Agències de notícies
dc.subject.other
Internet
dc.title
Internet i les agències de notícies: el cas de l’ACN (Agència Catalana de Notícies)
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.subject.udc
65


Documentos

TFC-SALA_COSTA-2010.pdf

463.2Kb PDF

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)