Hispanic population in the USA: the opportunity to create a shared brand

dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Guillén Martínez, Francisco J.
dc.contributor.author
Pérez Ruz, Jordi
dc.date.accessioned
2008-07-22T11:40:28Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:44:13Z
dc.date.available
2008-07-22T11:40:28Z
dc.date.available
2024-10-02T07:44:13Z
dc.date.created
2008
dc.date.issued
2008-07-22T11:40:28Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/9136
dc.description.abstract
El tema d’aquest treball de recerca ha nascut gràcies a l’experiència viscuda a Carolina del Sud (EEUU) com estudiant i treballador. És un fet que la població hispana als Estats Units és cada cop mes important, el que ha provocat un canvi en la mentalitat de les empreses del lloc. S’han adonat que no és suficient amb seguir l’estratègia de comunicació que tenien anteriorment, i ara han de fer mes cas a un nou públic objectiu. Saber com han de fer-ho es la fita d’aquest treball.
cat
dc.format.extent
57 p.
ca
dc.format.extent
712898 bytes
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.language.iso
eng
ca
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
cat
dc.subject.other
Nord-americans d'origen llatinoamericà
ca
dc.subject.other
Consumidors
ca
dc.subject.other
Estats Units d'Amèrica
ca
dc.title
Hispanic population in the USA: the opportunity to create a shared brand
ca
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
ca
dc.subject.udc
65
ca


Documents

TFC-PEREZRUZ-2008.pdf

696.1Kb PDF

This item appears in the following Collection(s)