La gestión de la reputación corporativa: un valor diferencial para la empresa

Autor/a

Iñigo Moyano, Débora Luján

Otros/as autores/as

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Tudela i Gibert, Jordi

Fecha de publicación

2008-03-07T13:25:23Z



Resumen

El present treball tracta sobre la reputació corporativa i la gestió en sí mateixa. Es proposa un nou model de gestió de la reputació, prenent com a base el model creat per Justo Villafañe, en relació als paràmetres reputacionals determinats per el MERCO (Monitor Espanyol de Reputació Corporativa). El model de gestió de reputació que es presenta, profunditza en la gestió de dos dels paràmetres de la reputació corporativa: en la responsabilitat social corporativa i en la qualitat de vida laboral.

Tipo de documento

Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado

Lengua

Castellano

Materias CDU

65 - Gestión y organización. Administración y dirección de empresas. Publicidad. Relaciones públicas. Medios de comunicación de masas

Palabras clave

Ètica empresarial; Responsabilitat social de l'empresa

Páginas

81 p.

399184 bytes

Documentos

TFC-IÑIGO-2008.pdf

389.8Kb

 

Derechos

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)