dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Tudela i Gibert, Jordi
dc.contributor.author
Iñigo Moyano, Débora Luján
dc.date.accessioned
2008-03-07T13:25:23Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:44:48Z
dc.date.available
2008-03-07T13:25:23Z
dc.date.available
2024-10-02T07:44:48Z
dc.date.issued
2008-03-07T13:25:23Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/5198
dc.description.abstract
El present treball tracta sobre la reputació corporativa i la gestió en sí mateixa. Es proposa un nou model de gestió de la reputació, prenent com a base el model creat per Justo Villafañe, en relació als paràmetres reputacionals determinats per el MERCO (Monitor Espanyol de Reputació Corporativa).
El model de gestió de reputació que es presenta, profunditza en la gestió de dos dels paràmetres de la reputació corporativa: en la responsabilitat social corporativa i en la qualitat de vida laboral.
cat
dc.format.extent
81 p.
ca
dc.format.extent
399184 bytes
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
cat
dc.subject.other
Ètica empresarial
ca
dc.subject.other
Responsabilitat social de l'empresa
ca
dc.title
La gestión de la reputación corporativa: un valor diferencial para la empresa
ca
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
ca