La gestión de la reputación corporativa: un valor diferencial para la empresa

Author

Iñigo Moyano, Débora Luján

Other authors

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Tudela i Gibert, Jordi

Publication date

2008-03-07T13:25:23Z



Abstract

El present treball tracta sobre la reputació corporativa i la gestió en sí mateixa. Es proposa un nou model de gestió de la reputació, prenent com a base el model creat per Justo Villafañe, en relació als paràmetres reputacionals determinats per el MERCO (Monitor Espanyol de Reputació Corporativa). El model de gestió de reputació que es presenta, profunditza en la gestió de dos dels paràmetres de la reputació corporativa: en la responsabilitat social corporativa i en la qualitat de vida laboral.

Document Type

Project / Final year job or degree

Language

Spanish

CDU Subject

65 - Communication and transport industries. Accountancy. Business management. Public relations

Subject

Ètica empresarial; Responsabilitat social de l'empresa

Pages

81 p.

399184 bytes

Documents

TFC-IÑIGO-2008.pdf

389.8Kb

 

Rights

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)

This item appears in the following Collection(s)