Mostrando ítems 21-40 de 178

    Thumbnail

    Campaña para Vicio Vegano. Análisis de la marca y relanzamiento de su línea vegana, ¿tener un buen producto es siempre suficiente? 

    Castro Torelló, Claudia (2023-07)

    En aquest projecte es realitza la investigació i l’anàlisi de la marca d’hamburgueses Vicio. L’objectiu del document és rellançar la línia de productes vegans que la marca ja té al mercat però els consumidors no coneixen, ...

    Thumbnail

    Rebranding enfoca a la estrategia de reposicionamiento de la marca Alba Álvarez Shop 

    Lario Hernández, Aina (2023-07)

    Amb aquest treball de final de grau es té la intenció d'entendre els processos per atraure els consumidors a les marques de PIMES mitjançant la creació d'una identitat corporativa que projecti una imatge de marca duradora ...

    Thumbnail

    Propuesta de un dosier de creatividad para estudiantes universitarios 

    Fernández Gil de Avalle, Elena (2022)

    Aquest document recull una proposta de Dossier de Creativitat per a estudiants universitaris, especialment per a aquells els graus dels quals es relacionin amb l'àmbit de la Comunicació. Aquest es basa en exercicis per ...

    Thumbnail

    La nueva transmedialidad en series dirigidas a la Generación Z. Su aplicación en la estrategia de contenido de marca 

    Naharro Dávila, Marta (2020)

    Treball de final de grau que estudia com les marques poden aprofitar les noves lògiques transmedia en les seves estratègies de màrqueting i comunicació per a connectar amb els consumidors del futur, a través de l'anàlisi ...

    Thumbnail

    Construcción de la marca personal en personajes antiheroicos de los videojuegos 

    Heredero Marín, Álvaro (2022-09)

    Aquest treball de final de grau estudia els personatges antiherois i els valors de la seva marca personal al sector del videojoc. La investigació presenta un estudi en retrospectiva de l'antiheroi des dels seus orígens i ...

    Thumbnail

    La comunicación de la Responsabilidad Social Corporativa desde una perspectiva transversal: The Body Shop y Lush 

    Campañá Beascoechea, Nerea (2022-09)

    La Responsabilitat Social Corporativa està cada cop més present en l'estratègia de les empreses a causa de la conscienciació, per part de la població, sobre la sostenibilitat i la cura del planeta. Aquest treball de fi de ...

    Thumbnail

    Análisis de la sostenibilidad en la comunicación de Mango y Primark en YouTube 

    Ochoa Acedo, Anna (2022-06)

    Aquest treball de final de grau consisteix en fer un estudi per identificar si les marques fast fashion comuniquen sostenibilitat a través de YouTube. S’analitzaran: Mango y Primark, dues empreses amb diferents rangs ...

    Thumbnail

    Developing a brand strategy and marketing plan for cold press juicery froots & roots 

    Sadeghi, Minu (2022-06)

    Aquest projecte de fi de grau se centra a desenvolupar una estratègia de marca i un pla de màrqueting omnicanal per a un nou bar de zum premsats en fred, anomenat Froots & Roots, a Barcelona. L'objectiu d'aquesta marca és ...

    Thumbnail

    Creación de la primera plataforma colaborativa de crowdfunding para escritores de ficción en España 

    Molina Sánchez-Fortún, Carlota (2022-07)

    Aquest Treball de Final de Grau busca desenvolupar la primera plataforma en línia de caràcter col·laboratiu a Espanya dirigida a escriptors de ficció. El seu propòsit és proporcionar un espai virtual per a la creació de ...

    Thumbnail

    Análisis de la comunicación en Instagram: caso de las Influencers Violeta Mangrinyán y Ariadna Tapia 

    Juanals Amador, Clàudia (2022-06)

    Les xarxes socials han esdevingut un element essencial a les vides de les persones en ple segle XXI. A més, és una eina on es trenca la diferència de mercats i tant grans marques com petites marques venen productes dins ...

    Thumbnail

    Estrategias de RSC y marketing de las empresas de fast-food frente al movimiento healthy en España 

    Julià Castelló, Enric (2021-07)

    La Responsabilitat Social Corporativa ha anat adquirit al llarg dels anys una major i notable importància en el model de gestió de les empreses. Cada vegada són més les empreses que volen contribuir i donar resposta a certs ...

    Thumbnail

    Estrategia de branded content de Red Bull en las batallas de rap 

    García Rueda, Joel (2021-07)

    El propòsit del present treball és realitzar una recerca centrada en l'estratègia de branded content de Red Bull en les batalles de galls, una disciplina musical que ha agafat popularitat en els últims anys entre el públic ...

    Thumbnail

    Creación del naming, branding y plan de comunicación para Nutrick 

    Vilà Rosas, Estefania (2020-09)

    El present estudi analitza la importància de la creació d’un naming memorable que reculli i transmeti les característiques i valors principals d’una companyia farmacèutica, així com els passos necessaris per dur a terme ...

    Thumbnail

    El cambio de estrategia en la comunicación de McDonald’s para adaptarse al paradigma ecológico 

    Núñez Yelmo, Marta (2020-07)

    Aquest treball té com a objectiu analitzar l'adaptació de l'estratègia comunicativa d'una marca rellevant del sector alimentari com és McDonald’s, després de veure's irremeiablement sotmesa al paradigma ecològic dels nostres ...

    Thumbnail

    Blackletter : evolución de la tipografía gótica desde el nazismo hasta el trap 

    Varela Sánchez, Cristina (2019-09)

    El present treball d’investigació analitza l’evolució de la tipografia gòtica o blackletter al llarg de la història, des dels seus orígens a mà al segle XI-XII, passant per la seva aplicació a la propaganda nazi i la recent ...

    Thumbnail

    El márketing experiencial en el proceso de compra de la moda: el caso Burberry 

    Marimón Rius, Laura (2019-06)

    El present treball analitza informació del màrqueting experiencial i la seva incidència a la moda i el luxe. Per això, s’aborda l’estudi de cas d’una de les firmes més excel·lents al sector del luxe com és la firma Burberry. ...

    Thumbnail

    Fotoperiodisme 3.0 los periódicos generalistas españoles y catalanes en Instagram 

    Boloix Roura, Elsa (2019-06)

    El fotoperiodisme s’ha vist afectat per l’arribada d’Instagram. La plataforma fotogràfica ha causat una revolució sense precedents en el model de comunicació tradicional entre fotoperiodistes, mitjans i els seus respectius ...

    Thumbnail

    La irrupción de los influencers en el negocio de las agencias publicitarias 

    Munar Parra, Marina, (2018-09)

    El fenomen influencer ha crescut exponencialment durant els últims anys modificant les inversions de les marques en termes de publicitat digital. No obstant això, el gran públic ignora el treball que existeix darrere dels ...

    Thumbnail

    Estudiantes internacionales, una nueva apuesta para Barcelona 

    Miranda Llaquet, Cristina, (2018-01)

    Aquest document recull un anàlisi sobre la importància en l’actualitat del turisme educatiu internacional, la necessitat actual de construir una Marca Ciutat potent, el coneixement i lideratge de la ciutat de Melbourne en ...

    Thumbnail

    La influencia de los medios de comunicación en el desarrollo de las guerras contemporáneas estudio de casos : Guerra de Vietnam, invasión de Irak y Guerra Civil de Siria 

    Merino Fernández, Leyre, (2018-2-)

    El control de la informació constitueix una variable estratègia en els conflictes bèl·lics, ja que permet mantenir els consensos civils entorn de les guerres. Per això, governs i exèrcits han intentat sempre gestionar-la ...