Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/527552

La comunicación de la Responsabilidad Social Corporativa desde una perspectiva transversal: The Body Shop y Lush
Campañá Beascoechea, Nerea
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; López González, Jesús
09-2022
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Responsabilitat social de l'empresa
Desenvolupament sostenible
Indústria cosmètica
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
89 p.
Trabajo/Proyecto fin de carrera
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
TFG-CAMPAÑA-2022.pdf 1.457 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem