Estudio descriptivo del rendimiento académico en los tres periodos de docencia universitaria durante el COVID 

    Aparicio Chueca, Ma. del Pilar (María del Pilar); Bernardo Vilamitjana, Mercè; Domínguez Amorós, Màrius; Elasri Ejjaberi, Amal; Maestro Yarza, Irene; Triadó i Ivern, Xavier Ma. (2025-01-13)

    Introducción: La situación de emergencia declarada en marzo de 2020 provocó un cambio inmediato en la metodología de la docencia presencial, que se extendió a la forma de realizar las valoraciones. Se sustituyó el sistema ...

    L'avaluació dels aprenentatges: un estudi de cas sobre l'avaluació continuada i el rendiment acadèmic 

    Ramon-Muñoz, Ramon, 1967- (2016-02-09)

    Aquesta comunicació es proposa analitzar la incidència de l'avaluació continuada dels aprenentatges en el rendiment acadèmic dels alumnes universitaris durant la darrera dècada. Es centra en el cas d'Història Econòmica ...

    The evaluation of learning: a case study on continuous assessment and academic achievement 

    Ramon-Muñoz, Ramon, 1967- (2016-04-07)

    The aim of this paper is to analyse how continuous assessment of learning affected academic achievement in university students over the last decade. It focuses on the case of World Economic History, a compulsory subject ...