L'avaluació dels aprenentatges: un estudi de cas sobre l'avaluació continuada i el rendiment acadèmic

Autor/a

Ramon-Muñoz, Ramon, 1967-

Data de publicació

2016-02-09T08:38:08Z

2016-02-09T08:38:08Z

2014

2016-02-09T08:38:08Z

Resum

Aquesta comunicació es proposa analitzar la incidència de l'avaluació continuada dels aprenentatges en el rendiment acadèmic dels alumnes universitaris durant la darrera dècada. Es centra en el cas d'Història Econòmica Mundial, una assignatura obligatòria a la Facultat d'Economia i Empresa de la Universitat de Barcelona. Aporta noves evidències quantitatives i qualitatives, i, a diferència d'altres estudis, adopta una perspectiva de llarg termini que permet enriquir l'anàlisi.

Tipus de document

Article
Versió publicada

Llengua

Català

Matèries i paraules clau

Avaluació educativa; Avaluació contínua; Rendiment acadèmic; Aprenentatge; Educational evaluation; Continuous evaluation; Academic achievement; Learning

Publicat per

Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI)

Documents relacionats

Reproducció del document publicat a: http://www.cidui.org/revistacidui/index.php/cidui/article/view/808/778

Revista del CIDUI, 2014, vol. 2014, num. 2, p. 1-24

Drets

cc-by (c) Ramon-Muñoz, Ramon, 1967-,, 2014

http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)