Aquesta comunicació es proposa analitzar la incidència de l'avaluació continuada dels aprenentatges en el rendiment acadèmic dels alumnes universitaris durant la darrera dècada. Es centra en el cas d'Història Econòmica Mundial, una assignatura obligatòria a la Facultat d'Economia i Empresa de la Universitat de Barcelona. Aporta noves evidències quantitatives i qualitatives, i, a diferència d'altres estudis, adopta una perspectiva de llarg termini que permet enriquir l'anàlisi.
Català
Avaluació educativa; Avaluació contínua; Rendiment acadèmic; Aprenentatge; Educational evaluation; Continuous evaluation; Academic achievement; Learning
Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI)
Reproducció del document publicat a: http://www.cidui.org/revistacidui/index.php/cidui/article/view/808/778
Revista del CIDUI, 2014, vol. 2014, num. 2, p. 1-24
cc-by (c) Ramon-Muñoz, Ramon, 1967-,, 2014
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es