Creación de una agencia de eventos: estructura y planteamientos externos e internos, no económicos, para su puesta en marcha

Autor/a

Trujillo López, Alba

Altres autors/es

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Piera i Miquel, Mercedes

Data de publicació

2009-07-17T10:16:33Z



Resum

Projecte de constitució d’una agència d’esdeveniments en què es presenta una radiografia del sector, els públics objectius de la nova empresa, els serveis que oferirà i aquells aspectes socials d’obligada contemplació per a la seva correcta inserció i evolució al mercat de les relacions públiques, i per a la seva acceptació i promoció entre els clients potencials de dita empresa.

Tipus de document

Projecte/Treball fi de carrera o de grau

Llengua

Castellà

Paraules clau

Agències de publicitat; Relacions públiques

Pàgines

70 p.

613752 bytes

Documents

TFC-TRUJILLO-2009.pdf

599.3Kb

 

Drets

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)