Projectes i treballs de finals de màster

La Universitat Abat Oliba CEU (UAO CEU) és una de les tres universitats promogudes per la Fundación Universitaria San Pablo CEU. Des que es va constituir com universitat privada l’any 2003, la UAO CEU ha apostat per un model acadèmic diferencial basat en la connexió permanent entre professors i alumnes i en la implantació de metodologies docents innovadores. La UAO CEU ha configurat una oferta acadèmica única en que la internacionalització adquireix cada cop una importància més gran. A més de l’àmplia oferta de graus, dobles graus i bilingual degrees, la universitat posa a disposició dels alumnes graduats, dels joves professionals i dels executius amb gran experiència, els seus programes de màsters oficials i propis, postgraus, programes especialitzats i programes de doctorat, que completen una excel·lent proposta acadèmica. La Universitat Abat Oliba CEU es preocupa per proporcionar a l’estudiant una formació integral per poder enfrontar-se amb criteris propis i sòlids als seus reptes professionals i personals.


Si sou autor/a d’algun document elaborat en l’àmbit de la Universitat Abat Oliba CEU i voleu publicar-lo a RECERCAT, contacteu amb biblioteca@uao.es.

Recent Submissions

Thumbnail

El color como herramienta narrativa: Los casos de Tiempos Futuros (2021) y Videofilia (y otros síndromes virales) (2015) 

Barrantes Li Elguera, Diana Victoria (2025-06)

Durant les darreres dècades, el panorama cinematogràfic peruà ha experimentat el ressorgiment d’un nou cinema d’autor, impulsat per una nova generació emergent d’artistes que aposten per una exploració estètica més profunda. ...

Thumbnail

Los criterios de la creatividad: Más allá de la inspiración y originalidad 

Collada Nolent, Irene (2024)

La creativitat sovint es defineix com a subjectiva, ja que és multidisciplinar i polièdrica. Però, en l'àmbit educatiu, es pot percebre de manera molt més objectiva, perquè l'estudiant obté una qualificació numèrica per ...

Thumbnail

La película de Mario Bros: la pieza clave en la estrategia de branded content de la franquicia y de la empresa Nintendo 

Castro Vizconde, Laura (2024)

En veure una gorra vermella amb una lletra “M” en el centre tots sabem reconèixer la seva procedència, un color, una melodia… Amb tan sols un parell d'elements som capaços de reconèixer a l'icònic personatge de Nintendo. ...

Thumbnail

Análisis de la narrativa de marca en el relato de la película Barbie 

Manzano Villarejo, Laia (2024)

En aquest treball s'estudia l'storytelling de la marca Barbie mitjançant l'anàlisi de la narrativa de marca que es produeix a la pel·lícula llançada el 2023 en comparació amb les primeres pel·lícules. La famosa nina creada ...

Thumbnail

Comunicació en situacions de crisi : el cas del compte de Twitter dels Mossos d’Esquadra en la gestió comunicativa dels atemptats de Barcelona i Cambrils : 2017 

Sendrós Sorribes, Xavier, (2018-09)

En els darrers anys, institucions públiques d’arreu del món han vist la necessitat d’incorporar les xarxes socials en les seves tasques quotidianes per tal de millorar la gestió comunicativa de les emergències fruit del ...

Thumbnail

L’efecte de la realitat. Recursos d'engany, posada en escena i realització en dos falsos documentals televisius emesos a Catalunya: Camaleó i Operación Palace 

Chiva i Molina, Ismael-Pascual (2016-05-05)

La irrupció de la falsedat documental a la televisió catalana i, per extensió, a l’espanyola, ha forçat els telespectadors a replantejar-se la seva manera d’entendre els continguts que consumeixen a través del mitjà, ...

Thumbnail

Las fuentes en el periodismo local de Barcelona: análisis de La Vanguardia, El Periódico y el Avui 

Porcel González, Isabel (2011-10-05)

El tema de las fuentes es el punto de partida de cualquier discurso periodístico: sin fuentes no hay noticia. Sin la atribución de hechos a personas o a documentos no tenemos reportajes, ni crónicas, ni entrevistas. Asimismo, ...

Thumbnail

Creación de una agencia de eventos: estructura y planteamientos externos e internos, no económicos, para su puesta en marcha 

Trujillo López, Alba (2009-07-17)

Projecte de constitució d’una agència d’esdeveniments en què es presenta una radiografia del sector, els públics objectius de la nova empresa, els serveis que oferirà i aquells aspectes socials d’obligada contemplació per ...

Thumbnail

Creación de una agencia de eventos: estructura y planteamientos externos e internos, no económicos, para su puesta en marcha 

Trujillo López, Alba (2009-07-17)

Projecte de constitució d’una agència d’esdeveniments en què es presenta una radiografia del sector, els públics objectius de la nova empresa, els serveis que oferirà i aquells aspectes socials d’obligada contemplació per ...