Creación de una agencia de eventos: estructura y planteamientos externos e internos, no económicos, para su puesta en marcha

dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Piera i Miquel, Mercedes
dc.contributor.author
Trujillo López, Alba
dc.date.accessioned
2009-07-17T10:16:33Z
dc.date.accessioned
2024-12-09T11:54:37Z
dc.date.available
2009-07-17T10:16:33Z
dc.date.available
2024-12-09T11:54:37Z
dc.date.created
2009
dc.date.issued
2009-07-17T10:16:33Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/39465
dc.description.abstract
Projecte de constitució d’una agència d’esdeveniments en què es presenta una radiografia del sector, els públics objectius de la nova empresa, els serveis que oferirà i aquells aspectes socials d’obligada contemplació per a la seva correcta inserció i evolució al mercat de les relacions públiques, i per a la seva acceptació i promoció entre els clients potencials de dita empresa.
cat
dc.format.extent
70 p.
ca
dc.format.extent
613752 bytes
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.language.iso
spa
ca
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
cat
dc.subject.other
Agències de publicitat
ca
dc.subject.other
Relacions públiques
ca
dc.title
Creación de una agencia de eventos: estructura y planteamientos externos e internos, no económicos, para su puesta en marcha
ca
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
ca


Documents

TFC-TRUJILLO-2009.pdf

599.3Kb PDF

This item appears in the following Collection(s)