To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/122645
dc.contributor | Universitat de Barcelona |
---|---|
dc.contributor.author | Santacana, Joan, 1948- |
dc.contributor.author | Martínez Gil, Tania |
dc.contributor.author | Sallés Tenas, Neus |
dc.date | 2018-05-30T09:32:57Z |
dc.date | 2018-05-30T09:32:57Z |
dc.date | 2017 |
dc.date | 2018-05-30T09:32:57Z |
dc.identifier.citation | 1695-5641 |
dc.identifier.citation | 674421 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2445/122645 |
dc.format | 23 p. |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Societat Catalana de Pedagogia |
dc.relation | Reproducció del document publicat a: http://revistes.iec.cat/index.php/RCP/article/view/144005 |
dc.relation | Revista Catalana de Pedagogia, 2017, vol. 12, p. 199-221 |
dc.rights | cc-by-nc-nd (c) Santacana, Joan, 1948- et al., 2017 |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es |
dc.subject | Estratègies d'aprenentatge |
dc.subject | Educació primària |
dc.subject | Ensenyament de la història |
dc.subject | Learning strategies |
dc.subject | Primary education |
dc.subject | History education |
dc.title | El fracàs de l'ensenyament de la historia a Catalunya i els inclusors a l'escola primària |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.description.abstract |