Inclusión educativa de las altas habilidades en educación primaria: Una breve comparativa entre España y Noruega

Autor/a

Hughes Cueto, Natalia

Altres autors/es

Signes Signes, Ma. Teresa

Universitat Abat Oliba CEU. Departament d'Humanitats i Ciències de l'Educació

Data de publicació

2017-12



Resum

El present estudi aborda la temàtica de la inclusió educativa de les Altes Habilitats en Educació Primària a Espanya i, comparativament, a Noruega. L'objecte d'aquesta investigació és el de generar consciència sobre els diferents problemes que poden associar-se a la superdotació i de tot el que això implica de manera intrínseca. S'aporten idees de treball metodològic per fomentar i desenvolupar la intel·ligència des de les aules. Es treballa emprant fonts secundàries per crear un marc teòric des del qual parteix la investigació. Es realitzen entrevistes als professionals de l'Educació i la Psicologia a Noruega i Espanya, així com una enquesta al país espanyol per destacar el coneixement de les Altes Habilitats en diversos estrats de la població i aportar així fonts primàries. També a Espanya es realitza una avaluació sobre Altes Habilitats en un curs de Cicle Superior en una escola d'Educació Primària per observar i comparar resultats obtinguts.

Tipus de document

Projecte/Treball fi de carrera o de grau

Llengua

Castellà

Matèries CDU

37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure

Paraules clau

Infants superdotats; Educació inclusiva; Noruega; Espanya

Pàgines

117 p.

Documents

TFG-EP-HUGHES-2017.pdf

2.336Mb

 

Drets

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)