dc.contributor
Signes Signes, Ma. Teresa
dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament d'Humanitats i Ciències de l'Educació
dc.contributor.author
Hughes Cueto, Natalia
dc.date.accessioned
2017-12-18T12:16:15Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T11:55:33Z
dc.date.available
2017-12-18T12:16:15Z
dc.date.available
2024-10-02T11:55:33Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/302888
dc.description.abstract
El present estudi aborda la temàtica de la inclusió educativa de les Altes Habilitats en Educació Primària a Espanya i, comparativament, a Noruega. L'objecte d'aquesta investigació és el de generar consciència sobre els diferents problemes que poden associar-se a la superdotació i de tot el que això implica de manera intrínseca.
S'aporten idees de treball metodològic per fomentar i desenvolupar la intel·ligència des de les aules. Es treballa emprant fonts secundàries per crear un marc teòric des del qual parteix la investigació. Es realitzen entrevistes als professionals de l'Educació i la Psicologia a Noruega i Espanya, així com una enquesta al país espanyol per destacar el coneixement de les Altes Habilitats en diversos estrats de la població i aportar així fonts primàries. També a Espanya es realitza una avaluació sobre Altes Habilitats en un curs de Cicle Superior en una escola d'Educació Primària per observar i comparar resultats obtinguts.
cat
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Infants superdotats
dc.subject.other
Educació inclusiva
dc.title
Inclusión educativa de las altas habilidades en educación primaria: Una breve comparativa entre España y Noruega
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis