dc.contributor |
Signes Signes, Ma. Teresa |
dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament d'Humanitats i Ciències de l'Educació |
dc.contributor.author |
Hughes Cueto, Natalia |
dc.date.accessioned |
2017-12-18T12:16:15Z |
dc.date.available |
2017-12-18T12:16:15Z |
dc.date.created |
2017-09 |
dc.date.issued |
2017-12 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/302888 |
dc.format.extent |
117 p. |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Infants superdotats |
dc.subject.other |
Educació inclusiva |
dc.subject.other |
Noruega |
dc.subject.other |
Espanya |
dc.title |
Inclusión educativa de las altas habilidades en educación primaria: Una breve comparativa entre España y Noruega |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.description.abstract |
El present estudi aborda la temàtica de la inclusió educativa de les Altes Habilitats en Educació Primària a Espanya i, comparativament, a Noruega. L'objecte d'aquesta investigació és el de generar consciència sobre els diferents problemes que poden associar-se a la superdotació i de tot el que això implica de manera intrínseca.
S'aporten idees de treball metodològic per fomentar i desenvolupar la intel·ligència des de les aules. Es treballa emprant fonts secundàries per crear un marc teòric des del qual parteix la investigació. Es realitzen entrevistes als professionals de l'Educació i la Psicologia a Noruega i Espanya, així com una enquesta al país espanyol per destacar el coneixement de les Altes Habilitats en diversos estrats de la població i aportar així fonts primàries. També a Espanya es realitza una avaluació sobre Altes Habilitats en un curs de Cicle Superior en una escola d'Educació Primària per observar i comparar resultats obtinguts. |