El present estudi aborda la temàtica de la inclusió educativa de les Altes Habilitats en Educació Primària a Espanya i, comparativament, a Noruega. L'objecte d'aquesta investigació és el de generar consciència sobre els diferents problemes que poden associar-se a la superdotació i de tot el que això implica de manera intrínseca. S'aporten idees de treball metodològic per fomentar i desenvolupar la intel·ligència des de les aules. Es treballa emprant fonts secundàries per crear un marc teòric des del qual parteix la investigació. Es realitzen entrevistes als professionals de l'Educació i la Psicologia a Noruega i Espanya, així com una enquesta al país espanyol per destacar el coneixement de les Altes Habilitats en diversos estrats de la població i aportar així fonts primàries. També a Espanya es realitza una avaluació sobre Altes Habilitats en un curs de Cicle Superior en una escola d'Educació Primària per observar i comparar resultats obtinguts.
Spanish
37 - Education
Infants superdotats; Educació inclusiva; Noruega; Espanya
117 p.
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/