Moritz: La cerveza con un marketing fresco y carácter barcelonés

Autor/a

Maldonado Montull, Josep Lluís

Otros/as autores/as

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Barrabino García-Manso, Andreu,

Fecha de publicación

2016-07-29



Resumen

El present treball pretén demostrar la importància de tenir una bona estratègia de marketing en un context on els nous formats i vies de comunicació han canviat. Captar l’atenció dels usuaris passa per utilitzar missatges originals, que enganxin i sorprenguin. El cas de les cerveses Moritz és un bon exemple per a conèixer algunes accions de marketing efectives, gràcies a la seva coherència i al fort posicionament de marca amb Barcelona des dels seus inicis. Tanmateix, la marca reuneix una sèrie de característiques per poder considerar-se una lovemark, perquè Moritz significa molt més que una simple beguda refrescant.

Tipo de documento

Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado

Lengua

Castellano

Materias CDU

65 - Gestión y organización. Administración y dirección de empresas. Publicidad. Relaciones públicas. Medios de comunicación de masas

Palabras clave

Màrqueting; Construcció de marca (Màrqueting); Cervesa; Moritz

Páginas

92 p.

Documentos

TFC-MALDONADO-2015.pdf

1.391Mb

 

Derechos

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)