Moritz: La cerveza con un marketing fresco y carácter barcelonés

Autor/a

Maldonado Montull, Josep Lluís

Altres autors/es

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Barrabino García-Manso, Andreu,

Data de publicació

2016-07-29



Resum

El present treball pretén demostrar la importància de tenir una bona estratègia de marketing en un context on els nous formats i vies de comunicació han canviat. Captar l’atenció dels usuaris passa per utilitzar missatges originals, que enganxin i sorprenguin. El cas de les cerveses Moritz és un bon exemple per a conèixer algunes accions de marketing efectives, gràcies a la seva coherència i al fort posicionament de marca amb Barcelona des dels seus inicis. Tanmateix, la marca reuneix una sèrie de característiques per poder considerar-se una lovemark, perquè Moritz significa molt més que una simple beguda refrescant.

Tipus de document

Projecte/Treball fi de carrera o de grau

Llengua

Castellà

Matèries CDU

65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses

Paraules clau

Màrqueting; Construcció de marca (Màrqueting); Cervesa; Moritz

Pàgines

92 p.

Documents

TFC-MALDONADO-2015.pdf

1.391Mb

 

Drets

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)