dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació |
dc.contributor |
Barrabino García-Manso, Andreu, |
dc.contributor.author |
Maldonado Montull, Josep Lluís |
dc.date.accessioned |
2016-07-29T08:39:55Z |
dc.date.available |
2016-07-29T08:39:55Z |
dc.date.created |
2015-01 |
dc.date.issued |
2016-07-29 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/266529 |
dc.format.extent |
92 p. |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Màrqueting |
dc.subject.other |
Construcció de marca (Màrqueting) |
dc.subject.other |
Cervesa |
dc.subject.other |
Moritz |
dc.title |
Moritz: La cerveza con un marketing fresco y carácter barcelonés |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.description.abstract |
El present treball pretén demostrar la importància de tenir una bona estratègia de marketing en un context on els nous formats i vies de comunicació han canviat. Captar l’atenció dels usuaris passa per utilitzar missatges originals, que enganxin i sorprenguin. El cas de les cerveses Moritz és un bon exemple per a conèixer algunes accions de marketing efectives, gràcies a la seva coherència i al fort posicionament de marca amb Barcelona des dels seus inicis. Tanmateix, la marca reuneix una sèrie de característiques per poder considerar-se una lovemark, perquè Moritz significa molt més que una simple beguda refrescant. |