Ara mostrant els elements 21-40 de 64
Medina León, Aitana (2024-07)
És innegable que durant aquestes últimes dècades la societat ha experimentat grans evolucions en tots els àmbits, que a més, en molts casos, han tingut lloc de manera inesperada, ràpida i dràstica. Entre tots ells, cal ...
Álvarez Riosalido, David (2024-06)
El treball El poder formatiu i pedagògic de la resiliència: anàlisi del vincle afectiu a través de la literatura aposta per una resiliència capaç de donar veu a les adversitats a les quals s’enfronten els adolescents. Per ...
Latre Méndez, Maria (2024-07)
En el marc d'aquest estudi, s'explora l'aplicació de la metodologia de les caixes d'aprenentatge en un context educatiu concret: una aula de secundària a una escola de Barcelona. Les caixes d'aprenentatge són una metodologia ...
Truc i Antona, Bernat (2024-06)
El present treball pretén contribuir a l’evidència existent que hi ha darrere l’Abandonament Escolar Prematur (AEP) en els estudis postobligatoris a Catalunya. Més concretament, el treball investiga les causes que fonamenten ...
Guillamón Pérez, Ana María (2024-06)
Aquest TFM defensa i emfatitza, a la primera part, el rol fonamental de la Literatura com a eina bàsica de l’aprenentatge i de l’ensenyament, a l’àrdua empresa d’educar “amb sentit” individus perquè es desenvolupin autònoms, ...
Miralles Nogués, Ignasi (2024-06)
Aquest Treball de Final de Màster (TFM) ha tingut com a objectiu principal donar a conèixer la situació actual de l’aprenentatge col·laboratiu als Cicles Formatius de Grau Superior d’àmbits professionals tècnics i tecnològics. ...
Vaqué Piedrafita, Bernat (2023-07)
El present Treball de Final de Màster Universitari en Formació del Professorat d’Educació Secundària Obligatòria i Ensenyament d’Idiomes fa una recerca sobre l’evolució històrica i la importància de la visualització en ...
Moreno Birichinaga, Aurkene (2023-07)
Aquest treball presenta una estratègia innovadora de l'aprenentatge de les matemàtiques, el Mètode Singapur, que destaca per promoure el desenvolupament de les habilitats matemàtiques a partir del raonament i partint d'un ...
Martí Garcia, Carlota (2023-07)
Aquest Treball de Fi de Màster presenta una metodologia innovadora que pretén impulsar l’ensenyament i l’aprenentatge de la llengua i la literatura catalana a Secundària a través de la creació d’una ficció sonora. El ...
Conesa Parras, Natàlia (2023-07)
En aquest Treball de Final de Màster es presenta el disseny d'una situació d'aprenentatge per a l'ensenyament de l'anàlisi de dades en l'àrea de matemàtiques i programació. La proposta s'enfoca en alumnes de primer any de ...
Amela García, Alicia (2023-07)
El context de total digitalització en el qual es troba la societat actual ha fomentat que els adolescents acudeixin a les xarxes socials com a principal font d'accés a la informació. No obstant això, l'alumnat d'avui dia ...
Al Ojaimi, Mohanad Amer Kadhim (2023-07)
Aquest treball estudia la problemàtica dels nadius arabòfons en l'aprenentatge de la llengua castellana, a partir de l'experiència obtinguda en un centre d'ensenyament de Catalunya. El fenomen de la immigració estrangera, ...
Palacios Tajahuerce, Alba (2023-07)
Las matemáticas acostumbran a convertirse en el terror de las aulas a medida que los alumnos llegan a secundaria, y esto suele verse reflejado por la forma y recursos que utilizan los profesores para transmitir los ...
Fernández Serrano, Irene (2023-07)
Aquest treball proposa una situació d’aprenentatge amb l’objectiu de treballar la gramàtica a l’aula de llengua des d’un punt de vista transversal (llengua castellana i catalana) i aplicat a la millora de l’expressió ...
Cerezo Casacuberta, Ona (2023-07)
Entendre el funcionament del sistema educatiu d'un país és essencial per a les principals diligències d’un estat. Els indicadors educatius s'han utilitzat tradicionalment per entendre el seu funcionament i per avaluar ...
Bolívar Mezquida, Eduardo (2023-09)
Aquest treball aborda el context sociolingüístic actual de Barcelona i es centra en la situació de contacte de llengües entre l'espanyol i el català. En concret, es desenvolupa un dels principals fenòmens associats a aquest ...
González Pla, Francisco (2023-09)
La docència de les matemàtiques a l'etapa preuniversitària és de gran rellevància en el conjunt del sistema educatiu; els continguts, la metodologia d'ensenyament i les competències adquirides pels estudiants seran ...
Martínez Riera, Sara (2023-09)
Aquest treball ofereix una aproximació de l’aprenentatge basat en jocs -i, especialment, els jocs de taula-, com a eina per motivar i potenciar la pràctica de l’expressió oral en català en un ambient castellanoparlant. ...
Navarro Ortiz, Marc (2023-07)
Aquesta proposta d’innovació planteja l’ús de la ràdio escolar per fomentar l’expressió oral en català a l’Institut Escola Trinitat Nova de Barcelona. Es tracta d’un centre de màxima complexitat on l’alumnat no s’expressa ...
Villar Canet, Jordina (2023-07)
Immediatesa discursiva en textos quotidians de Nova Espanya a l’aula és el Treball de fi del Màster de Formació del Professorat d’Educació Secundaria Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyança d’Idiomes ...