Nuevas metodologías en el aprendizaje del inglés en Educación Primaria

Autor/a

Albalat Guri, Laura

Otros/as autores/as

Lacarte Rodríguez, Agustina

Fecha de publicación

2016-01-12



Resumen

L’ensenyament tradicional de l’anglès com a llengua estrangera ha format alumnes comunament poc motivats, doncs s’han vist obligats a memoritzar grans quantitats d’informació que ha acabat estant irrellevant en la majoria d’ocasions. En aquest estudi es pretén analitzar noves metodologies de treball que resultin més motivadores i eficaces per aprendre la llengua anglesa a l’Educació Primària. Per això, es presenta en primer lloc una fonamentació teòrica sobre les diferents metodologies i seguidament s’exposa una proposta de programació que combina les diferents activitats, la posada en pràctica de les quals ha revelat uns resultats molt enriquidors pels estudiants.

Tipo de documento

Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado

Lengua

Castellano

Materias CDU

37 - Educación. Enseñanza. Formación. Tiempo libre

Palabras clave

Educació primària; Ensenyament de llengües; Anglès

Páginas

96 p.

Documentos

TFG-ALBALAT-2015.pdf

2.811Mb

 

Derechos

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)