Nuevas metodologías en el aprendizaje del inglés en Educación Primaria

Autor/a

Albalat Guri, Laura

Altres autors/es

Lacarte Rodríguez, Agustina

Data de publicació

2016-01-12



Resum

L’ensenyament tradicional de l’anglès com a llengua estrangera ha format alumnes comunament poc motivats, doncs s’han vist obligats a memoritzar grans quantitats d’informació que ha acabat estant irrellevant en la majoria d’ocasions. En aquest estudi es pretén analitzar noves metodologies de treball que resultin més motivadores i eficaces per aprendre la llengua anglesa a l’Educació Primària. Per això, es presenta en primer lloc una fonamentació teòrica sobre les diferents metodologies i seguidament s’exposa una proposta de programació que combina les diferents activitats, la posada en pràctica de les quals ha revelat uns resultats molt enriquidors pels estudiants.

Tipus de document

Projecte/Treball fi de carrera o de grau

Llengua

Castellà

Matèries CDU

37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure

Paraules clau

Educació primària; Ensenyament de llengües; Anglès

Pàgines

96 p.

Documents

TFG-ALBALAT-2015.pdf

2.811Mb

 

Drets

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)