Nuevas metodologías en el aprendizaje del inglés en Educación Primaria

dc.contributor
Lacarte Rodríguez, Agustina
dc.contributor.author
Albalat Guri, Laura
dc.date.accessioned
2016-01-12T12:04:51Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T11:56:08Z
dc.date.available
2016-01-12T12:04:51Z
dc.date.available
2024-10-02T11:56:08Z
dc.date.created
2015-07
dc.date.issued
2016-01-12
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/257456
dc.description.abstract
L’ensenyament tradicional de l’anglès com a llengua estrangera ha format alumnes comunament poc motivats, doncs s’han vist obligats a memoritzar grans quantitats d’informació que ha acabat estant irrellevant en la majoria d’ocasions. En aquest estudi es pretén analitzar noves metodologies de treball que resultin més motivadores i eficaces per aprendre la llengua anglesa a l’Educació Primària. Per això, es presenta en primer lloc una fonamentació teòrica sobre les diferents metodologies i seguidament s’exposa una proposta de programació que combina les diferents activitats, la posada en pràctica de les quals ha revelat uns resultats molt enriquidors pels estudiants.
cat
dc.format.extent
96 p.
cat
dc.language.iso
spa
cat
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Educació primària
cat
dc.subject.other
Ensenyament de llengües
cat
dc.subject.other
Anglès
cat
dc.title
Nuevas metodologías en el aprendizaje del inglés en Educación Primaria
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
cat
dc.subject.udc
37
cat
dc.embargo.terms
cap
cat


Documents

TFG-ALBALAT-2015.pdf

2.811Mb PDF

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)