La observación de alumnos de educación infantil y su relación con la posible predicción de la superdotación intelectual

Autor/a

Ramos Pascual, María Pilar

Altres autors/es

Acereda Extremiana, Amparo,

Universitat Abat Oliba CEU. Departament d'Humanitats i Ciències de l'Educació

Data de publicació

2016-01-12



Resum

Avui dia tenim una idea confusa sobre el terme “superdotació”. Per això, és molt complicat que des dels centres educatius s’ofereixi una intervenció adequada als subjectes que presenten característiques d’aquest tipus. Per això, en aquest treball anem a realitzar un anàlisi teòric del que és i suposa la superdotació intel·lectual, complementada amb una part pràctica observacional de conductes precoces en nens d’educació infantil. Tot i el perill que suposa la identificació precoç de la superdotació, sí que existeix el consens de que tots els superdotats han mostrat, en edats precoces, les conductes que s’explicitaran al llarg del treball.

Tipus de document

Projecte/Treball fi de carrera o de grau

Llengua

Castellà

Matèries CDU

37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure

Paraules clau

Educació infantil; Superdotats; Intervenció educativa

Pàgines

86 p.

Documents

TFG -RAMOS_PASCUAL-2015.pdf

891.5Kb

 

Drets

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)