dc.contributor
Acereda Extremiana, Amparo,
dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament d'Humanitats i Ciències de l'Educació
dc.contributor.author
Ramos Pascual, María Pilar
dc.date.accessioned
2016-01-12T11:43:34Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T11:56:14Z
dc.date.available
2016-01-12T11:43:34Z
dc.date.available
2024-10-02T11:56:14Z
dc.date.issued
2016-01-12
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/257453
dc.description.abstract
Avui dia tenim una idea confusa sobre el terme “superdotació”. Per això, és molt complicat que des dels centres educatius s’ofereixi una intervenció adequada als subjectes que presenten característiques d’aquest tipus. Per això, en aquest treball anem a realitzar un anàlisi teòric del que és i suposa la superdotació intel·lectual, complementada amb una part pràctica observacional de conductes precoces en nens d’educació infantil. Tot i el perill que suposa la identificació precoç de la superdotació, sí que existeix el consens de que tots els superdotats han mostrat, en edats precoces, les conductes que s’explicitaran al llarg del treball.
cat
dc.format.extent
86 p.
cat
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Educació infantil
cat
dc.subject.other
Superdotats
cat
dc.subject.other
Intervenció educativa
cat
dc.title
La observación de alumnos de educación infantil y su relación con la posible predicción de la superdotación intelectual
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
cat