La observación de alumnos de educación infantil y su relación con la posible predicción de la superdotación intelectual

Author

Ramos Pascual, María Pilar

Other authors

Acereda Extremiana, Amparo,

Universitat Abat Oliba CEU. Departament d'Humanitats i Ciències de l'Educació

Publication date

2016-01-12



Abstract

Avui dia tenim una idea confusa sobre el terme “superdotació”. Per això, és molt complicat que des dels centres educatius s’ofereixi una intervenció adequada als subjectes que presenten característiques d’aquest tipus. Per això, en aquest treball anem a realitzar un anàlisi teòric del que és i suposa la superdotació intel·lectual, complementada amb una part pràctica observacional de conductes precoces en nens d’educació infantil. Tot i el perill que suposa la identificació precoç de la superdotació, sí que existeix el consens de que tots els superdotats han mostrat, en edats precoces, les conductes que s’explicitaran al llarg del treball.

Document Type

Project / Final year job or degree

Language

Spanish

CDU Subject

37 - Education

Subject

Educació infantil; Superdotats; Intervenció educativa

Pages

86 p.

Documents

TFG -RAMOS_PASCUAL-2015.pdf

891.5Kb

 

Rights

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

This item appears in the following Collection(s)