Comunicació publicitària femenina: el paper de la dona en l’àmbit de la creativitat en el segle XXI

Autor/a

Serrano Casals, Ariadna

Otros/as autores/as

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Freire Sánchez, Alfonso,

Fecha de publicación

2015-04-16



Resumen

La dona és cada vegada més present en el món de la comunicació publicitària, però avui en dia, la seva presència encara segueix essent mínima en els departaments de creativitat. En una primera part es pretén reflectir la realitat laboral i social que empeny la participació de la dona en el món publicitari, al mateix temps que un sostre de vidre imperceptible frena la seva presència en llocs de rellevància. En una segona part, s’analitza quins canvis o tendències pot suposar aquesta escalada de la dona en llocs de direcció i creativitat.

Tipo de documento

Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado

Lengua

Catalán

Materias CDU

65 - Gestión y organización. Administración y dirección de empresas. Publicidad. Relaciones públicas. Medios de comunicación de masas

Palabras clave

Publicitat; Creativitat; Dones

Páginas

86 p.

Documentos

TFG-SERRANO-2015.pdf

5.573Mb

 

Derechos

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)