Comunicació publicitària femenina: el paper de la dona en l’àmbit de la creativitat en el segle XXI

dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Freire Sánchez, Alfonso,
dc.contributor.author
Serrano Casals, Ariadna
dc.date.accessioned
2015-04-16T10:30:30Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:43:59Z
dc.date.available
2015-04-16T10:30:30Z
dc.date.available
2024-10-02T07:43:59Z
dc.date.created
2015-01
dc.date.issued
2015-04-16
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/248996
dc.description.abstract
La dona és cada vegada més present en el món de la comunicació publicitària, però avui en dia, la seva presència encara segueix essent mínima en els departaments de creativitat. En una primera part es pretén reflectir la realitat laboral i social que empeny la participació de la dona en el món publicitari, al mateix temps que un sostre de vidre imperceptible frena la seva presència en llocs de rellevància. En una segona part, s’analitza quins canvis o tendències pot suposar aquesta escalada de la dona en llocs de direcció i creativitat.
cat
dc.format.extent
86 p.
cat
dc.language.iso
cat
cat
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Publicitat
cat
dc.subject.other
Creativitat
cat
dc.subject.other
Dones
cat
dc.title
Comunicació publicitària femenina: el paper de la dona en l’àmbit de la creativitat en el segle XXI
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
cat
dc.subject.udc
65
cat
dc.embargo.terms
cap
cat


Documents

TFG-SERRANO-2015.pdf

5.573Mb PDF

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)