Comunicació publicitària femenina: el paper de la dona en l’àmbit de la creativitat en el segle XXI

Author

Serrano Casals, Ariadna

Other authors

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Freire Sánchez, Alfonso,

Publication date

2015-04-16



Abstract

La dona és cada vegada més present en el món de la comunicació publicitària, però avui en dia, la seva presència encara segueix essent mínima en els departaments de creativitat. En una primera part es pretén reflectir la realitat laboral i social que empeny la participació de la dona en el món publicitari, al mateix temps que un sostre de vidre imperceptible frena la seva presència en llocs de rellevància. En una segona part, s’analitza quins canvis o tendències pot suposar aquesta escalada de la dona en llocs de direcció i creativitat.

Document Type

Project / Final year job or degree

Language

Catalan

CDU Subject

65 - Communication and transport industries. Accountancy. Business management. Public relations

Subject

Publicitat; Creativitat; Dones

Pages

86 p.

Documents

TFG-SERRANO-2015.pdf

5.573Mb

 

Rights

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

This item appears in the following Collection(s)