Athlete endorsement as a marketing strategy: a case study of Nike and Michael Jordan

dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències Econòmiques i Socials
dc.contributor
Olmo Arriaga, José Luis del,
dc.contributor.author
Masár Vieites, Laura Virginia
dc.date.accessioned
2014-12-17T15:41:20Z
dc.date.available
2014-12-17T15:41:20Z
dc.date.created
2014-09
dc.date.issued
2014-12-17
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/243771
dc.description.abstract
Les empreses intenten obrir mercats nous constantment, aconseguint atraure nous clients objectiu i augmentar el reconeixement de la marca. Aquest treball investiga el cóm i per què el patrocini d'atletes, per a que aquests representin els productes d'una empresa, ja que és una eina cada vegada més àmplia i popular en el màrqueting mix de les empreses. Michael Jordan, un estel retirada de bàsquet, ha rebut molta atenció dels mitjans publicitaris i ha representat sota patrocini a diversos productes. Especialment el seu contracte de patrocini amb Nike, Inc. s'ha convertit en un excel·lent cas d'estudi per analitzar la tendència actual que suposa patrocinar atletes en el mercat internacional. Els resultats d'aquest cas d'estudi ajuden a entendre els factors que poden influir en èxit de les empreses quan decideixen patrocinar a un atleta com a part de la seva estratègia de màrqueting.
cat
dc.format.extent
70 p.
cat
dc.language.iso
eng
cat
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Patrocini
cat
dc.subject.other
Atletes
cat
dc.subject.other
Marketing
cat
dc.subject.other
Nike
cat
dc.subject.other
Jordan, Michael
cat
dc.title
Athlete endorsement as a marketing strategy: a case study of Nike and Michael Jordan
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
cat
dc.subject.udc
65
cat
dc.embargo.terms
cap
cat


Documents

TFG-MASAR-2014.pdf

7.148Mb PDF

This item appears in the following Collection(s)