Athlete endorsement as a marketing strategy: a case study of Nike and Michael Jordan

Author

Masár Vieites, Laura Virginia

Other authors

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències Econòmiques i Socials

Olmo Arriaga, José Luis del,

Publication date

2014-12-17



Abstract

Les empreses intenten obrir mercats nous constantment, aconseguint atraure nous clients objectiu i augmentar el reconeixement de la marca. Aquest treball investiga el cóm i per què el patrocini d'atletes, per a que aquests representin els productes d'una empresa, ja que és una eina cada vegada més àmplia i popular en el màrqueting mix de les empreses. Michael Jordan, un estel retirada de bàsquet, ha rebut molta atenció dels mitjans publicitaris i ha representat sota patrocini a diversos productes. Especialment el seu contracte de patrocini amb Nike, Inc. s'ha convertit en un excel·lent cas d'estudi per analitzar la tendència actual que suposa patrocinar atletes en el mercat internacional. Els resultats d'aquest cas d'estudi ajuden a entendre els factors que poden influir en èxit de les empreses quan decideixen patrocinar a un atleta com a part de la seva estratègia de màrqueting.

Document Type

Project / Final year job or degree

Language

English

CDU Subject

65 - Communication and transport industries. Accountancy. Business management. Public relations

Subject

Patrocini; Atletes; Marketing; Nike; Jordan, Michael

Pages

70 p.

Documents

TFG-MASAR-2014.pdf

7.148Mb

 

Rights

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

This item appears in the following Collection(s)