La distribución de cine en Internet y su implicación en los procesos de producción cinematográfica

Autor/a

Tur Molina, Armando

Otros/as autores/as

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Andreu Domingo, David,

Fecha de publicación

2014-06-10



Resumen

Estudi sobre com Internet ha canviat la manera de distribuir curtmetratges i llargmetratges, i la influència d’aquests canvis als processos previs de producció. Es complementa l’estudi bibliogràfic de les fases de producció amb entrevistes a tres cineastes per comprovar que Internet ha generat alguns canvis a l’hora de plantejar certs treballs cinematogràfics.

Tipo de documento

Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado

Lengua

Castellano

Materias CDU

65 - Gestión y organización. Administración y dirección de empresas. Publicidad. Relaciones públicas. Medios de comunicación de masas

Palabras clave

Indústria cinematogràfica; Internet

Páginas

70 p.

Documentos

TFC-TUR-2014.pdf

309.3Kb

 

Derechos

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)