La distribución de cine en Internet y su implicación en los procesos de producción cinematográfica

Autor/a

Tur Molina, Armando

Altres autors/es

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Andreu Domingo, David,

Data de publicació

2014-06-10



Resum

Estudi sobre com Internet ha canviat la manera de distribuir curtmetratges i llargmetratges, i la influència d’aquests canvis als processos previs de producció. Es complementa l’estudi bibliogràfic de les fases de producció amb entrevistes a tres cineastes per comprovar que Internet ha generat alguns canvis a l’hora de plantejar certs treballs cinematogràfics.

Tipus de document

Projecte/Treball fi de carrera o de grau

Llengua

Castellà

Matèries CDU

65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses

Paraules clau

Indústria cinematogràfica; Internet

Pàgines

70 p.

Documents

TFC-TUR-2014.pdf

309.3Kb

 

Drets

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)