dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació |
dc.contributor |
Andreu Domingo, David, |
dc.contributor.author |
Tur Molina, Armando |
dc.date.accessioned |
2014-06-10T11:23:12Z |
dc.date.available |
2014-06-10T11:23:12Z |
dc.date.created |
2014-01 |
dc.date.issued |
2014-06-10 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/232704 |
dc.format.extent |
70 p. |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Indústria cinematogràfica |
dc.subject.other |
Internet |
dc.title |
La distribución de cine en Internet y su implicación en los procesos de producción cinematográfica |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.description.abstract |
Estudi sobre com Internet ha canviat la manera de distribuir curtmetratges i llargmetratges, i la influència d’aquests canvis als processos previs de producció. Es complementa l’estudi bibliogràfic de les fases de producció amb entrevistes a tres cineastes per comprovar que Internet ha generat alguns canvis a l’hora de plantejar certs treballs cinematogràfics. |