Lovemarks. Las claves por las que Apple se ha convertido en la marca que más pasiones levanta

dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Santana López, Eva
dc.contributor.author
Maura Alemany, Juan
dc.date.accessioned
2014-06-06T10:55:25Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:41:02Z
dc.date.available
2014-06-06T10:55:25Z
dc.date.available
2024-10-02T07:41:02Z
dc.date.created
2013-12
dc.date.issued
2014-06-06
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/231959
dc.description.abstract
En aquest treball es posa en context l'evolució de les marques i els consumidors, la seva relació a través del branding i el branding emocional. Els dos aspectes més importants són l'anàlisi del concepte de Lovemark i de la marca Apple. El treball queda recolzat amb l'elaboració d'una enquesta per confirmar la hipòtesi: "La passió per Apple va més enllà dels productes que llancin".
cat
dc.format.extent
101 p.
cat
dc.language.iso
spa
cat
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Marques comercials
cat
dc.subject.other
Màrqueting
cat
dc.subject.other
Apple Computer, Inc.
cat
dc.title
Lovemarks. Las claves por las que Apple se ha convertido en la marca que más pasiones levanta
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
cat
dc.subject.udc
65
cat
dc.embargo.terms
cap
cat


Documentos

TFC-MAURA-2013.pdf

1.003Mb PDF

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)