Lovemarks. Las claves por las que Apple se ha convertido en la marca que más pasiones levanta

Autor/a

Maura Alemany, Juan

Altres autors/es

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Santana López, Eva

Data de publicació

2014-06-06



Resum

En aquest treball es posa en context l'evolució de les marques i els consumidors, la seva relació a través del branding i el branding emocional. Els dos aspectes més importants són l'anàlisi del concepte de Lovemark i de la marca Apple. El treball queda recolzat amb l'elaboració d'una enquesta per confirmar la hipòtesi: "La passió per Apple va més enllà dels productes que llancin".

Tipus de document

Projecte/Treball fi de carrera o de grau

Llengua

Castellà

Matèries CDU

65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses

Paraules clau

Marques comercials; Màrqueting; Apple Computer, Inc.

Pàgines

101 p.

Documents

TFC-MAURA-2013.pdf

1.003Mb

 

Drets

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)