Lovemarks. Las claves por las que Apple se ha convertido en la marca que más pasiones levanta

Author

Maura Alemany, Juan

Other authors

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Santana López, Eva

Publication date

2014-06-06



Abstract

En aquest treball es posa en context l'evolució de les marques i els consumidors, la seva relació a través del branding i el branding emocional. Els dos aspectes més importants són l'anàlisi del concepte de Lovemark i de la marca Apple. El treball queda recolzat amb l'elaboració d'una enquesta per confirmar la hipòtesi: "La passió per Apple va més enllà dels productes que llancin".

Document Type

Project / Final year job or degree

Language

Spanish

CDU Subject

65 - Communication and transport industries. Accountancy. Business management. Public relations

Subject

Marques comercials; Màrqueting; Apple Computer, Inc.

Pages

101 p.

Documents

TFC-MAURA-2013.pdf

1.003Mb

 

Rights

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

This item appears in the following Collection(s)