Lovemarks. Las claves por las que Apple se ha convertido en la marca que más pasiones levanta

Autor/a

Maura Alemany, Juan

Otros/as autores/as

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Santana López, Eva

Fecha de publicación

2014-06-06



Resumen

En aquest treball es posa en context l'evolució de les marques i els consumidors, la seva relació a través del branding i el branding emocional. Els dos aspectes més importants són l'anàlisi del concepte de Lovemark i de la marca Apple. El treball queda recolzat amb l'elaboració d'una enquesta per confirmar la hipòtesi: "La passió per Apple va més enllà dels productes que llancin".

Tipo de documento

Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado

Lengua

Castellano

Materias CDU

65 - Gestión y organización. Administración y dirección de empresas. Publicidad. Relaciones públicas. Medios de comunicación de masas

Palabras clave

Marques comercials; Màrqueting; Apple Computer, Inc.

Páginas

101 p.

Documentos

TFC-MAURA-2013.pdf

1.003Mb

 

Derechos

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)