dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Oteo Soler, Francisco,
dc.contributor.author
Llorens Corbellini, Priscila
dc.date.accessioned
2014-06-06T10:29:46Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:40:55Z
dc.date.available
2014-06-06T10:29:46Z
dc.date.available
2024-10-02T07:40:55Z
dc.date.issued
2014-06-06
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/231957
dc.description.abstract
El present projecte final de carrera analitza dos aspectes importants que influeixen en la societat actual, la Moda i la Comunicació, i intenta ser una eina útil per entendre la relació existent entre tots dos. En concret s’ha realitzat el estudi amb el fenòmen Custo Barcelona en tots els seus aspectes. La considerada firma espanyola ha aconseguit posicionar-se com un referent en innovació, tant en les seves tècniques tèxtils com en termes de marketing i comunicació, i aconsegueix crear un sentiment de pertinença a la marca per l’exclusivitat en les seves accions. D’aquesta manera, podem parlar de “Custofilosofía”.
cat
dc.format.extent
93 p.
cat
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Comunicació en l'empresa
cat
dc.subject.other
Moda
cat
dc.subject.other
Custo Barcelona (Firma comercial)
cat
dc.title
El análisis de la comunicación, en todos sus vectores, de la marca Custo – Barcelona, España 2010 – 2013
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
cat