El análisis de la comunicación, en todos sus vectores, de la marca Custo – Barcelona, España 2010 – 2013

Autor/a

Llorens Corbellini, Priscila

Otros/as autores/as

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Oteo Soler, Francisco,

Fecha de publicación

2014-06-06



Resumen

El present projecte final de carrera analitza dos aspectes importants que influeixen en la societat actual, la Moda i la Comunicació, i intenta ser una eina útil per entendre la relació existent entre tots dos. En concret s’ha realitzat el estudi amb el fenòmen Custo Barcelona en tots els seus aspectes. La considerada firma espanyola ha aconseguit posicionar-se com un referent en innovació, tant en les seves tècniques tèxtils com en termes de marketing i comunicació, i aconsegueix crear un sentiment de pertinença a la marca per l’exclusivitat en les seves accions. D’aquesta manera, podem parlar de “Custofilosofía”.

Tipo de documento

Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado

Lengua

Castellano

Materias CDU

65 - Gestión y organización. Administración y dirección de empresas. Publicidad. Relaciones públicas. Medios de comunicación de masas

Palabras clave

Comunicació en l'empresa; Moda; Custo Barcelona (Firma comercial)

Páginas

93 p.

Documentos

TFC-LLORENS-2014.pdf

3.588Mb

 

Derechos

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)