El análisis de la comunicación, en todos sus vectores, de la marca Custo – Barcelona, España 2010 – 2013

Autor/a

Llorens Corbellini, Priscila

Altres autors/es

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Oteo Soler, Francisco,

Data de publicació

2014-06-06



Resum

El present projecte final de carrera analitza dos aspectes importants que influeixen en la societat actual, la Moda i la Comunicació, i intenta ser una eina útil per entendre la relació existent entre tots dos. En concret s’ha realitzat el estudi amb el fenòmen Custo Barcelona en tots els seus aspectes. La considerada firma espanyola ha aconseguit posicionar-se com un referent en innovació, tant en les seves tècniques tèxtils com en termes de marketing i comunicació, i aconsegueix crear un sentiment de pertinença a la marca per l’exclusivitat en les seves accions. D’aquesta manera, podem parlar de “Custofilosofía”.

Tipus de document

Projecte/Treball fi de carrera o de grau

Llengua

Castellà

Matèries CDU

65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses

Paraules clau

Comunicació en l'empresa; Moda; Custo Barcelona (Firma comercial)

Pàgines

93 p.

Documents

TFC-LLORENS-2014.pdf

3.588Mb

 

Drets

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)