El análisis de la comunicación, en todos sus vectores, de la marca Custo – Barcelona, España 2010 – 2013

Author

Llorens Corbellini, Priscila

Other authors

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Oteo Soler, Francisco,

Publication date

2014-06-06



Abstract

El present projecte final de carrera analitza dos aspectes importants que influeixen en la societat actual, la Moda i la Comunicació, i intenta ser una eina útil per entendre la relació existent entre tots dos. En concret s’ha realitzat el estudi amb el fenòmen Custo Barcelona en tots els seus aspectes. La considerada firma espanyola ha aconseguit posicionar-se com un referent en innovació, tant en les seves tècniques tèxtils com en termes de marketing i comunicació, i aconsegueix crear un sentiment de pertinença a la marca per l’exclusivitat en les seves accions. D’aquesta manera, podem parlar de “Custofilosofía”.

Document Type

Project / Final year job or degree

Language

Spanish

CDU Subject

65 - Communication and transport industries. Accountancy. Business management. Public relations

Subject

Comunicació en l'empresa; Moda; Custo Barcelona (Firma comercial)

Pages

93 p.

Documents

TFC-LLORENS-2014.pdf

3.588Mb

 

Rights

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

This item appears in the following Collection(s)