La autopromoción del individuo como marca personal en el mundo laboral 3.0

dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Santana López, Eva
dc.contributor.author
Cartil Benaiges, Joan Robert
dc.date.accessioned
2013-09-19T11:57:35Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:41:27Z
dc.date.available
2013-09-19T11:57:35Z
dc.date.available
2024-10-02T07:41:27Z
dc.date.created
2013-06
dc.date.issued
2013-09-19
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/217714
dc.description.abstract
La creació, anàlisi i implementació d’una marca pròpia online i offline com a forma d’autopromoció del valor individual en el món laboral. Amb aquesta finalitat es desenvoluparà una estratègia de comunicació personal que comprengui els coneixements, eines i recursos necessaris per convertir-se en l’opció preferent. L’elaboració d’aquesta estratègia estarà basada en un context real i avalada per casos d’èxit d’un bon Pla de Personal Branding i confrontada per autors de referència.
cat
dc.format.extent
109 p.
cat
dc.language.iso
spa
cat
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Construcció de marca (Màrqueting)
cat
dc.subject.other
Màrqueting personal
cat
dc.subject.other
Mercat de treball
cat
dc.subject.other
Desenvolupament professional
cat
dc.subject.other
Web semàntica
cat
dc.title
La autopromoción del individuo como marca personal en el mundo laboral 3.0
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
cat
dc.subject.udc
65
cat
dc.embargo.terms
cap
cat


Documents

TFC-CARTIL-2013.pdf

1.560Mb PDF

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)