Tendencias creativas now. Creatividad española: fórmulas publicitarias premiadas en 2011

dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Ugarte Calleja, Seber
dc.contributor.author
García Tamayo, Rubén
dc.date.accessioned
2012-10-05T11:08:53Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:41:34Z
dc.date.available
2012-10-05T11:08:53Z
dc.date.available
2024-10-02T07:41:34Z
dc.date.created
2012-05
dc.date.issued
2012-10-05
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/202526
dc.description.abstract
El present projecte analitza el panorama creatiu publicitari durant el 2011. El treball proposa l’estudi de les solucions creatives que les agències espanyoles han desenvolupat en un any emmarcat d’un context econòmic, social i mediàtic que sembla ser més “complex” que mai. La finalitat del escrit és disseccionar aquesta fòrmula creativa que pretén vendre més en una conjuntura en la que el descens del consum és protagonista per la presència de la recessió econòmica. Un difícil escenari que provoca la restricció pressupostària dels anunciants i que posa en risc el desenvolupament de l’activitat professional dels mitjans i les agències.
cat
dc.format.extent
79 p.
cat
dc.language.iso
cat
cat
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Crisis econòmiques
cat
dc.subject.other
Publicitat
cat
dc.subject.other
Agències de publicitat
cat
dc.subject.other
Espanya
cat
dc.title
Tendencias creativas now. Creatividad española: fórmulas publicitarias premiadas en 2011
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
cat
dc.subject.udc
65
cat
dc.embargo.terms
cap
cat


Documents

TFC-GARCÍA_TAMAYO-2012.pdf

25.50Mb PDF

TFC-GARCÍA_TAMAYO-2012(ANNEXOS).pdf

33.12Mb PDF

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)