Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2445/164482
dc.contributor.author | Gràcia Garcia, Marta |
---|---|
dc.contributor.author | Jarque, Maria Josep |
dc.contributor.author | Lacerda, Cristina de |
dc.contributor.author | Jarque Fernández, Sonia |
dc.contributor.author | Vega Llobera, Fàtima |
dc.date | 2020-06-05T12:25:01Z |
dc.date | 2020-06-05T12:25:01Z |
dc.date | 2018 |
dc.identifier | http://hdl.handle.net/2445/164482 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2445/164482 |
dc.description | Podeu consultar el llibre complet a: http://hdl.handle.net/2445/164497 |
dc.description | L’article aborda la qüestió de les estratègies que utilitza el docent per aconseguir que l’aula universitària sigui un context comunicatiu i discursiu. En el text, s’hi argumenta que, en la formació inicial de mestres, cal promoure la reflexió sobre la importància de dotar-se d’instruments d’anàlisi i de pràctica docent en relació amb l’ensenyament i l’aprenentatge de la llengua oral. Es descriuen dos estudis els resultats dels quals indiquen que els professors incorporen a les seves classes elements de la metodologia conversacional que possibiliten als estudiants la presa de consciència sobre les seves competències comunicatives per participar activament, gestionant adequadament la conversa i argumentant les seves opinions i afirmacions. S’exposen alguns compromisos que la universitat podria assumir per contribuir a la millora de la competència oral dels estudiants. |
dc.format | 5 p. |
dc.format | application/pdf |
dc.language | cat |
dc.publisher | Institut de Recerca en Educació (IRE.UB) |
dc.relation | Capítol 6 del llibre: Lleixà, T.; Gros, B.; Mauri, T.; Medina, J.L (cords.). 2018. Educació 2018-2020. Reptes, tendències i compromisos. Barcelona: IRE-UB. ISBN: 978-84-09-02934-1. pp. 39-43. |
dc.relation | http://hdl.handle.net/2445/164497 |
dc.rights | cc by-nc-sa (c) Institut de Recerca en Educació (IRE-UB), 2018 |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/ |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Educació superior |
dc.subject | Innovacions educatives |
dc.subject | Formació del professorat |
dc.subject | Higher education |
dc.subject | Educational innovations |
dc.subject | Teacher training |
dc.title | L'ensenyament i l’aprenentatge de la llengua oral a les aules universitàries |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bookPart |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |