To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/115126
dc.contributor | Universitat de Barcelona |
---|---|
dc.contributor.author | Minguela Brunat, Marta |
dc.contributor.author | Solé, Isabel |
dc.date | 2017-09-07T13:34:32Z |
dc.date | 2017-09-07T13:34:32Z |
dc.date | 2011-01-01 |
dc.date | 2017-09-07T13:34:32Z |
dc.identifier.citation | 1133-9845 |
dc.identifier.citation | 626225 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2445/115126 |
dc.format | 10 p. |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Editorial Graó |
dc.relation | Reproducció del document publicat a: |
dc.relation | Articles de Didàctica de la Llengua i de la Literatura, 2011, vol. 53, p. 35-44 |
dc.rights | (c) Minguela Brunat, Marta et al., 2011 |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Comprensió de la lectura |
dc.subject | Aprenentatge |
dc.subject | Reading comprehension |
dc.subject | Learning |
dc.title | Comprenc el que llegeixo? De la valoració de la pròpia comprensió a l'ús d'estratègies de lectura. |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.description.abstract |