Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2445/115126

Comprenc el que llegeixo? De la valoració de la pròpia comprensió a l'ús d'estratègies de lectura.
Minguela Brunat, Marta; Solé, Isabel
Universitat de Barcelona
Malgrat que sovint són tractades d'una manera genèrica, les dificultats que troben alguns estudiants a l'hora de comprendre els textos (i que els converteixen en lectors febles) poden situar-se en components diversos dels que intervenen en la comprensió. En aquest article ens ocupem de dos d'aquests components o processos íntimament vinculats: supervisió i control de la lectura. Ambdós són imprescindibles per a la consecució d'una lectura autoregulada i útil als propòsits del lector, especialment quan aquests fan referència a l'aprenentatge.
Comprensió de la lectura
Aprenentatge
Reading comprehension
Learning
(c) Minguela Brunat, Marta et al., 2011
Artículo
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Editorial Graó
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados