To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/17895
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Projectes d'Enginyeria |
---|---|
dc.contributor.author | Barahona Fuentes, Claudia |
dc.date | 2012-10 |
dc.identifier.citation | Barahona, C. Assessing writing, assessing learning. A practical guide for evaluating and reporting on writing instruction programs.. "Iberica revista de la Asociación Europea de Lenguas para Fines Específicos", Octubre 2012, vol. 24, núm. Fall 2012, p. 298-300. |
dc.identifier.citation | 1139-7241 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/17895 |
dc.language.iso | eng |
dc.relation | http://www.aelfe.org/documents/20_24_Barahona.pdf |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Recursos generals |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge |
dc.subject | Learning. |
dc.subject | Writing. |
dc.subject | Aprenentatge -- Avaluació |
dc.subject | Lectura -- Avaluació |
dc.subject | Avaluació educativa |
dc.title | Assessing writing, assessing learning. A practical guide for evaluating and reporting on writing instruction programs. |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |