Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/176033

STEM students’ perception of gender mainstreaming in teaching: the development of a measuring tool
Alsina Aubach, Montserrat; Mas de les Valls Ortiz, Elisabet; Martínez Costa, Carme; Pino González, David; Peña Carrera, Marta; Barahona Fuentes, Claudia
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Matemàtiques; Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Física; Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses; Universitat Politècnica de Catalunya. Doctorat en Enginyeria Nàutica, Marina i Radioelectrònica Naval; Universitat Politècnica de Catalunya. TN - Grup de Recerca en Teoria de Nombres; Universitat Politècnica de Catalunya. GREENTECH - Grup de Recerca en Tecnologies Renovables; Universitat Politècnica de Catalunya. SCOM - Supply Chain and Operations Management; Universitat Politècnica de Catalunya. DF - Dinàmica de Fluids: formació d'estructures i aplicacions geofísiques; Universitat Politècnica de Catalunya. SCL-EG - Sistemes de Control Lineals: estudi Geomètric
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament universitari
-Gender mainstreaming
-Education, Higher
-Technology and women
-Gender mainstreaming
-Higher education
-STEM
-Students' perceptions
-Ensenyament universitari
-Dones i tecnologia
-Igualtat entre els sexes
Artículo - Versión publicada
Objeto de conferencia
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Barahona Fuentes, Claudia; Castells Sanabra, Marcel·la; Ordás Jiménez, Santiago; Torralbo Gavilán, Jordi
Castells Sanabra, Marcel·la; Ordás Jiménez, Santiago; Barahona Fuentes, Claudia; Moncunill Marimon, Jorge; Muyskens, Cees; Hofman, Wibbo; Cross, Stephen; Kondratiev, A.; Boran-Keshishyan, A.; Popov, A.; Skorokhodov, S.
Barahona Fuentes, Claudia; Castells Sanabra, Marcel·la; Ordás Jiménez, Santiago; Torralbo Gavilán, Jordi