To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/14127

Videojuegos como un entorno de aprendizaje: el Caso de "Monturiol el joc""
Eguía Gómez, Jose Luis; Contreras Espinosa, Ruth S.; Solano Albajés, Lluís
Universitat Politècnica de Catalunya. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB); Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics; Universitat Politècnica de Catalunya. GIE - Grup d´Informàtica a l´Enginyeria
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Material didàctic::Objectes d'aprenentatge
Computer games
Learning
Videojocs
Aprenentatge
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Article
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Contreras Espinosa, Ruth S.; Eguía Gómez, Jose Luis; Solano Albajés, Lluís
Eguía Gómez, Jose Luis; Contreras Espinosa, Ruth S.; Solano Albajés, Lluís
Eguía Gómez, Jose Luis; Contreras Espinoza, Ruth Sofia; Solano Albajés, Lluís
Eguía Gómez, Jose Luis; Solano Albajés, Lluís; Contreras Espinoza, Ruth Sofia
Eguía Gómez, Jose Luis; Contreras Espinoza, Ruth Sofia; Solano Albajés, Lluís
 

Coordination

 

Supporters